" سوته دلان "

دلا معـاش چنـان کن کـه گـر بلغـزد پـای... فرشتـه‌ات بـه دو دست دعـــا نگـه دارد
  • " سوته دلان "

    دلا معـاش چنـان کن کـه گـر بلغـزد پـای... فرشتـه‌ات بـه دو دست دعـــا نگـه دارد

مشخصات بلاگ
" سوته دلان "

سایـه‌ای بیـش نیستیـم...!!

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۵ ب.ظ

دا اِش!!

به درخواستِ دختر داییِ 7 ساله م که تازه الفبارو یاد گرفته، با هم اسم و فامیل بازی کردیم...
یکی از حروفی که انتخاب کردیم حرفِ "دال" بود...

این بچه در کمالِ ناباوری و تعجب، اسمِ حیوان رو نوشت: "دا اِش"...

بعد که ازش معنی و علتش رو پرسیدم، گفت تو اخبار نشون داد که یه آقاهه گفت: "دا اِش حیوونِ سه یُنیستیِ"*...
از اون وقت تا حالا، درگیرِ قدرتِ استدلالِ این بچه شدم!
و دیدم پر بیراه نمیگه!
................
به قولِ یه بنده خدایی که گفت: مگه تو ماه رمضون هم آدم میکشن؟!!
اصاً چجوری میتونن بکشن؟!!

والا تنها چیزی که به ذهنم رسید این بود که 1400 سالِ پیش، تو ماهِ حرام، بهترین مخلوقِ خدارو ذبح کردن!!
دیگه این ماه که هر کارِ شایسته ای انجام بدی ثوابش دوبرابر و شاید هم ده ها برابر حساب بشه...

خب وقتی طبقِ عقلِ یکسری حیوان صفت و یا بهتره بگم پست تر از حیوان، کشتنِ 5 شیعه در روز، بهشت رو بر آدم واجب میکنه، در نتیجه انگار روزانه ده ها نفر رو کشتی، پس پاداشش میشه فردوسِ برین!!

فردوس گوارای وجودتان...!!

«من اجل ذلک کتبنا علی بنی اسرائیل انه من قتل نفسا بغیر نفس او فساد فی الارض فکانما قتل الناس جمیعا و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا، ولقد جاءتهم رسلنا بالبینات ثم ان کثیرا منهم بعد ذلک فی الارض لمسرفون»

به همین جهت، بر بنی اسرائیل مقرر داشتیم که هرکس، انسانی را بدونِ ارتکابِ قتل یا فساد در روی زمین بکشد، چنان است که گویی همه ی انسانها را کشته و هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد، چنان است که گویی همه ی انسانها را از مرگ نجات داده است، پیامبران ما دلایل روشنی برای آنها آوردند اما بسیاری از آنها در روی زمین زیاده روی و تعدّی کردند. / سوره مائده، آیه 32


سوته دلان نوشت:

طبقِ آیه؛ کشتن همیشه با جسمِ طرف سر و کار نداره!!

یکم حواسمون بیشتر به اطرافیانمون جمع باشه که خدای ناکرده کسی رو نکشیم!!

* "داعش حیوونِ صهیونیستی"



«والسلام علی من التبع الهدی»


۹۴/۰۴/۰۳
سوته دلان

نظرات  (۳)

البته اگه شیعه ها منظورشون از من وامثال من باشه فکر کنم با کشتن یک نفر هم به بهشت میرن.

دلیل بوجود اومدن داعش خود ما به اصطلاح شیعه ها هستیم وقتی تو کشور اسلامی همه چی اهمیت داره غیر از دین معلومه چی میشه .
اون بچه هم بر اساس جوی که داخلش هست همچین نظری داده اگه در بین داعشیها بود همین نظر رو به شیعه ها داشت .
ما شیعه نیستیم وگرنه غیبت معنی نداشت .خیلی به خودمون افتخار میکنیم در صورتی که خدا میگه اگه پیروی نکنید ادمایی دیگه رو میفرستم که خیلی از ما بهتر باشن.
راستی یادم رفت خیلی واسه من دعا کن که بدجور بخدا احتیاج دارم .اگه شما دعا کنید حتما میشه چون خدا روی شیعه واقعی رو زمین نمیندازه.

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
طبقِ آیه ی قرآن که بهش اشاره هم شده، اگه یک نفر کشته بشه گویا همه کشته شدن و بحثی از شیعه و سنی و یهود و مسیح و... نیست!!

بحثِ شیعه کشی هم یه جریانی هستش که از طرفِ وهابیون (لعنت الله علیهم) راه افتاده که بویی از انسانیت هم نبردن چه برسه به اسلام!!

در موردِ امرِ ظهور هم درستِ که ما به عنوانِ مسلمون، وظیفه مون بیشتره برای تعجیل در فرج، اما تاخیر در فرج بخاطرِ تنها آماده نبودن 313 یار نیست که شاید همین الان هم فراهم شده باشه؛ بلکه موضوع پذیرشِ جهانیِ...

یعنی جهان باید آماده ی ظهورِ منجی بشه نه فقط مسلمونا...

نفرمایید بزرگوار...

من خودم هنوز درجا میزنم! شیعه ی واقعی کجا بود...

الهی که عاقبت بخیری برای همه مون باشه.

سلام.

خوبی استاد؟ :)  نماز و روزه هات قبول...

یعنی مدیونمی اگر دعام نکنی. اینو گفتم که دیگه هر طور شده تو دعاهات جام بدی.  :)

در مورد پست:

دور از جون حیوون

هزار بار دور از جون حیوون.

وا.. بخدا گرگ و کفتارشم این کارارو نمی کنن.

ولی استدلالش خیلی قشنگ بود...

پاسخ:
سلام

ما کوچیکِ شمائیم، شکر زنده ایم... :)

طاعاتِ شمام قبولِ درگاهِ حق...

خیالتون راحت، اگر به درگاهش قابل باشم " حتماً و حتماً " به طورِ ویژه دعاگوتون هستم... :)

و چقد از این پست تر از حیوونها متاسفانه به اسمِ مسلمون داره زیاد میشه!!

حیفِ حیوون که به بعضی از موجوداتِ دوپا نسبت داده بشه!!

آره خیلی استدلالش برای خودِ منم جالب و قشنگ بود...

ممنون بابتِ وقتی که گذاشتین و خوندین

در پناهِ حق...



۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۲ خانم کارمند
ماشاالله به قدرت استدلال اون بچه :)
پاسخ:
خوش اومدین :)

واقعنم!!
منکه هنوز خودم هضمش نکردم! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">