" سوته دلان "

دلا معـاش چنـان کن کـه گـر بلغـزد پـای... فرشتـه‌ات بـه دو دست دعـــا نگـه دارد
  • " سوته دلان "

    دلا معـاش چنـان کن کـه گـر بلغـزد پـای... فرشتـه‌ات بـه دو دست دعـــا نگـه دارد

مشخصات بلاگ
" سوته دلان "

سایـه‌ای بیـش نیستیـم...!!

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ

سوته دل...

من کیم؟عبدِ گنه کار الهی العفو

من کیم؟بنده ی سربار الهی العفو


منم آنکس که نمک خورد و نمکدان بشکست

نه که یک مرتبه،بسیار الهی العفو


نفسِ من ول کُنِ من نیست،خدایا چه کنم؟

خسته ام زین همه آزار،الهی العفو


با گناهی که ز من سر زده،بینِ من و تو

چیده شد این همه دیوار الهی العفو


من زمین خورده ام و آمده ام توبه کنم

با چنین وضعِ اسفبار الهی العفو


بزنی یا نزنی مالِ توام جانِ علی

پس بیا رحم کن این بار الهی العفو


چیزی از سوختنِ من که نصیبت نشود

پس نجاتم بده از نار الهی العفو


مهربانی کن و این بار مرا نیز ببخش

ذوالکرم،حضرتِ غفّار،الهی العفو


زیرِ چترِ کرمت آمده ام ربِّ کریم

با علی،حیدرِ کرّار،الهی العفو


ای خدای علی و فاطمه،ای رحمتِ محض

میزنم در همه جا،جار الهی العفو


سوته دلان نوشت:

خدایا...

جانم را بگیر اما محبتت را نه!


حرف زدن با تنها کسیکه دلیل و بهانه نمیخواد،خداست!!



«والسلام علی من التبع الهدی»



۹۴/۰۳/۱۱
سوته دلان

نظرات  (۴)

بگذارید لطفا صدای منم از تریبون شما به گوش شنوایش برسد،همو که همیشه میشنود.
خدایا با دستان به آسمان کرمت بالارفته و با دلی لبریز از اشتیاق کومت،با چشمانی گریان از پشیمانی و ندامت تقصیراتم،با زبانی عاجز از وصف بزرگواری و بخخششت و امیدی بی حد و حساب به مهر و لطف و محبت و بخشندگیت،آمده ام:
الهی العفو...
الهی العفو...
پاسخ:
الهی العفو... :(

ممنون بزرگوار بابت این دل نوشته ی قشنگ...
سلام...
چقدر قشنگ بود :)
هم شعر و هم مث همیشه سوته دلان نوشتت :)

الهی العفو...
پاسخ:
سلام

زنده باشین...
نگاهِ شما قشنگِ... :)

الهی العفو...
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۰ میم بانو ...
و چقدر خوب ... که خدا هست هنوز ...خدا هست ... :)
پاسخ:
اصا عالی... :)

خدارو بخاطر خداوندیش شکر...
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۹ میم بانو ...
سلام ...
مرسی و ممنون :)
واقعا ناراحت نیستی؟ ناراحت نیستی که چقد طرز فکر ِ مردم ِ جامعت انقد کوته فکرانه است؟
چقد خوب که خودتون ُ دوستاتون از این دسته نیستین :)
درست ... ولی وقتی میبینم ملاک دوست داشتن پول ِ واقعا دلم میخاد چشام نبینه...

+ ممنون برای ِ پست اول ... :)
پاسخ:
سلام

خواهش میکنم... :)

نه اشتباه نشه، از مفلس بودنم ناراحت نیستم وگرنه این طرز فکر سنجش آدما براساس پول دیوانه کنندس! 
آره واقعا یه نعمته...

هرچند که این نگاه وجود داره اما خداروشکر خیلی عمومیت پیدا نکرده
آدما با هر نیتی که پیش برن نتیجه ش رو هم میبینن...

+خواهش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">