" سوته دلان "

دلا معـاش چنـان کن کـه گـر بلغـزد پـای... فرشتـه‌ات بـه دو دست دعـــا نگـه دارد
  • " سوته دلان "

    دلا معـاش چنـان کن کـه گـر بلغـزد پـای... فرشتـه‌ات بـه دو دست دعـــا نگـه دارد

مشخصات بلاگ
" سوته دلان "

سایـه‌ای بیـش نیستیـم...!!

جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۴۳ ب.ظ

چَنته ای که خالیست!!

سلام

یک سال گذشت...
همیشه مطالبِ وبِ دوستان رو می خوندم اما هیچوقت به آخرین تاریخِ نوشته ی خودم دقت نمی کردم!!
تا اینکه امروز متوجه شدم تقریبا 1 سالِ ناقابل از آخرین مطلبم گذشته...
این در حالی هستش که پیش خودم فکر می کردم نهایتاً 3 یا 4 ماهه که ننوشتم...!!

همین قدر بی ارزش...
همین قدر غیرِ قابل پذیرش و غیرِ قابل باور...
همین قدر به سرعت گذشتنِ عمر...

به کجا داریم میریم اونهم چنین شتابان...!!

نمیدونم این به سرعت گذشتنِ عمر، برکتی هم در خودش داشته یا نه!
فقط گذشته...
فقط 1 سال پیرتر...
و اونقدر مطمئن نیستم که با اطمینان بگم با تجربه تر...!!

حقیقتش از این گذرِ عمر با این سرعت ترسیدم...!!
از خالی بودنِ چَنته ام ترسیدم...!!
چنته ای که شاید هم سوراخ باشد...!!

عمر برف است و آفتاب تَموز 
اندکی ماند و خواجه غَره هنوز


«والسلام علی من التبع الهدی»



۹۷/۰۸/۰۴
سوته دلان

نظرات  (۴)

آی دی خودتون...
نمیشه پیام براتون فرستاد
پاسخ:
یه مدت برش داشتم ولی همون قبلیه...
ممنون لطف دارید
آی دی رو روی کانالتون ورداشتین؟
پاسخ:
نه هست
همون aftabosayeha@
سلام
دعا کنید برامون
پاسخ:
سلام
اگه قابل باشیم، چشم
ایشالا که عاقبت بخیر بشیم همه‌مون...
۰۴ آبان ۹۷ ، ۱۷:۴۳ صحبتِ جانانه
چه دردی داشت...
پاسخ:
ای دل غافل...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">