" سوته دلان "

دلا معـاش چنـان کن کـه گـر بلغـزد پـای... فرشتـه‌ات بـه دو دست دعـــا نگـه دارد
  • " سوته دلان "

    دلا معـاش چنـان کن کـه گـر بلغـزد پـای... فرشتـه‌ات بـه دو دست دعـــا نگـه دارد

مشخصات بلاگ
" سوته دلان "

سایـه‌ای بیـش نیستیـم...!!

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۶ ب.ظ

وبلاگ دوست داشتنی...

" بسم الله الرحمن الرحیم "


دقیقا شده 4 ماه و 10 روز...

اما نوشتنم نمیاد...

نه اینکه زده شده باشم و نه اینکه تو اینستا و ... باشم، نه!

ولی نوشتن مطالب وبلاگیم نمیاد...

متن های بلند و با مقدمه و موخره...

با چشم به راهی کامنت های دوستان...

هیچ چیز جایگزین وبلاگ نمیشه، اما... اما باید با خودم دوباره کنار بیام برای از سر نوشتن...

فعلا کوتاه می نویسم و در خور حالم...

دوست داشتین بگین که آدرس بدم... :) 


سوته دلان نوشت:

دعام کنید، دعاتون میکنم...


"والسلام علی من التبع الهدی"



۹۶/۰۹/۱۱
سوته دلان

نظرات  (۱۱)

۰۶ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۵۱ شهاب الدین ..
سلام
حالتون خوبه ان شاءاللّه؟
نمیدونم هنوز تو این فضای مجازی حضور دارین یا نه، ولی به حکم ادب آدرس وبلاگ جدیدم رو براتون میذارم. 
اگه دوست داشتین، سر بزنید. خوشحالم میکنید.  
التماس دعا
در پناه حق
پاسخ:
سلام
خداروشکر خوبم...

ممنون بزرگوار، لطف کردین که قابل دونستین...
حتما مزاحم میشیم... :)

محتاحیم به دعا...
در پناه حق...

سلام لیلا جان
نماز روزه هات قبول
عیدتم مباااارک:)
پاسخ:
سلام عزیز دل... :)

ممنون، طاعات شمام مقبول درگاه حق و عید خودتم مبارک... :)

سلام لیلا جان
نماز روزه هات قبول:)

تو این شبای قدر من رو فراموش نکنیا
خیلی محتاج دعام
پاسخ:
سلام عزیز دل
طاعات شمام مقبول درگاه حق باشه خانوم... :)

دعاگوت هستم اگه قابل باشم...
شمام منو دعا کن... 

۱۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۲:۱۴ صحبتِ جانانه
منم همینطور
قلمم پشت کرده
پاسخ:
خیلی سخته وقتی دلت میخواد بنویسی ولی نتونی... :(

۲۵ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۱۹ مهدی زارع نژاد
سلام
مبعث بر شما مبارک
بدنبال مطالب ارزشی بودم که ...
سوته دلان را یافتم
اگر برایتان امکان دارد آدرس کانال را برایم بفرستید تا بهرمند گردیم
موفق باشید و سلامت و سربلند

پاسخ:
سلام جناب زارع نژاد
احوال شما؟ خوبین؟
سال نو و همچنین اعیاد پیش رو، رو خدمت شما تبریک میگم...

بعد از اینکه بلاگفا منهدم شد خیلی آدرس‌هارو گم کردم، یکیش هم شما که خداروشکر پیام گذاشتین...

ممنون از لطف همیشگی‌تون به حقیر...
در پناه حق...

سلام. یه زمانی بهمن نامی یه وبلاگی به اسم سوته دلان داشت .الان شما همونی؟
پاسخ:
سلام

خیر، بهمن نیستم... :)

سلام

بله این واقعا حس و حال همه وبلاگی هاست به نظرم

من که اهل اینستاگرام و..نیستم ولی به نظرم بچه های ارزشی اونجا هم باشن خیلی خوب



اومده بودم  سال نو و حلول ماه رجب رو تبریک عرض کنم


سرخوش آن عیدی که آن بانی نور / ازکنار کعبه بنماید ظهور

قلبها را مهر هم عهدی زند / از حرم بانک انا المهدی زند . . .

عیدتان مبارک باد




حلول ماه پربرکت رجب و سال جدید بر شما مبارکباد


ان شالله که شما و خانواده محترم درین سال عافیت که مطلق همه دعاهاست نصیتون بشه و سالم و صالح و خوش قدم و خوش روزی و عاقبت به خیر بشید ..



پاسخ:
سلام

بنده هم اهل اینستا نیستم و نمی‌دونم چرا فضاش برام دلچسب نیست!!
و حتی یه وقتا زننده س!!

ولی خب چون نوشتن رو دوست دارم فراخور حالم تو کانال می‌نویسم...
اما وب دوستان من جمله شما رو می‌خونم و پیگیرم و ممنون از شما که هنوز مارو فراموش نکردین...

بنده هم سال نو و مقارن شدنش با ماه رجب رو به شما تبریک میگم...
ایشالا که سالی پر از خیر و برکت و سلامتی و همچنین رزق مادی و معنوی برای شما و خانواده محترم باشه...

در پناه حق

سلام
موفق و مؤید باشید 

و اگر اشکال نداره آدرس کانال رو بدید 

التماس دعا
پاسخ:
سلام 

ممنون از لطفتون...
شمام سلامت و تندرست باشین انشاءالله...

محتاجیم به دعا

سلام بانو ... منم به همین مشکل دچارم ... بعضا بعضی دوستان هم میگن چرا اینقدر دیر به دیر پست میذارید ...!!!

قضیه آدرس چیه؟!!!
پاسخ:
سلام مهدیه جان عزیز؛

آره سخته اینکه بخوای بنویسی ولی دستت به نوشتن نره!

اصلا بعضی حرفا اگر ثبت نشه به دمل چرکین تبدیل میشه!! :(

آدرس؟ هیچی :)
تو تلگرام کانال زدم کوتاه می نویسم تا دستم راه بیفته تا ان شاءالله دوباره وبلاگ نویسی رو از سر بگیرم ولی همچنان دوستان رو دنبال میکنم.

اگر دوست داشتین آدرس رو میدم بهتون :)

۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۰:۳۸ محمدباقر قنبری نصرآبادی
به‌قول دوستان
دعا شدی
دعا کن!
:-))
زنده و سلامت باشید...
راستی قلمتان مانا... ان‌شاءالله هیچ‌وقت خشک نشود!
پاسخ:
سلام 
خوش اومدین...

ممنون از لطفتون... :) 
ان شاءالله...
نوشتن دو دوس دارم ولی فعلا باید صبر کنم...

کجا میرید ?! خیلی نبودید … میشه گفت عصن نبودید
دعاتون میکنم دعامون کنین
آدرس ?!
پاسخ:
4 ماهه میخوندم ولی نمی تونستم بنویسم! :(

ممنون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">