" سوته دلان "

دلا معـاش چنـان کن کـه گـر بلغـزد پـای... فرشتـه‌ات بـه دو دست دعـــا نگـه دارد
  • " سوته دلان "

    دلا معـاش چنـان کن کـه گـر بلغـزد پـای... فرشتـه‌ات بـه دو دست دعـــا نگـه دارد

مشخصات بلاگ
" سوته دلان "

سایـه‌ای بیـش نیستیـم...!!

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵ ق.ظ

اندکی صبر؛سحر نزدیک است!!

یه نفر گفته بود بدجور تو خُماریش موندم...

یه نفر گفته بود، اصلا میرم سراغِ یه موادِ دیگه*...

یکی دیگه گفته بود بخدا دپرس شدم، کمی عجله کنید...

یکی گفته بود آخه این همه بی مسئولیتی برای چی...

یکی دیگه گفته بود باعث شد که به آغوش گرم خونواده برگردم...

خلاصه اینکه هرکی یه چیزی گفته بود...


همه ی اینا هم برای این بود که بلاگفا گفته یک هفته ی دیگه شکیبایی به خرج بدین!!

اندکی صبر؛سحر نزدیک است!!


یعنی اگر این همه انتظار برای امر فرج کشیده می شد تا به حال فرج صورت نگرفته بود؟!

خوش بحالت بلاگفا جان، وضعِ تو خیلی بهتر از انتظار برای فرجِ...!!

 

"بقیت الله خیر لکم ان کنتم مومنین، و ما انا علیکم بحفیظ"

آنچه خدا برای شما باقی گذاشته برایتان بهتر است اگر ایمان داشته باشید، و من نگهبان شما (مامور به اجبارتان به ایمان) نیستم./ سوره هود، آیه 86

 

سوته دلان نوشت:

درسته که فرج یه امرِ جهانی هستش و عموم مردمِ جهان باید آمادگیِ لازم رو پیدا کنن اما خب مسلمون بودن وظیفه رو بیشتر میکنه!

مواد دیگه: لاین، اینستاگرام، تلگرام و...



«والسلام علی من التبع الهدی»



۹۴/۰۲/۲۸
سوته دلان

نظرات  (۲)

۱۲ آبان ۹۸ ، ۲۰:۳۱ اشکان ارشادی

منم همه‌ی مطالبم در بلاگفا رو از دست دادم ، البته ماجرای من کمی فرق داره ، ایشالا مینویسم تا با نظرات شما کامل بشه
. ممنون از وبت

پاسخ:
بله دیگه، بلاگفا بد کرد...
خیلی از دوستی ها هم همینطوری نابود شد!

خسته شدم از بس نظر گذاشتم 
یعنی من اینقدر انتظار درست شدنش رو داشتم که اگه یه دقیقه واسه امام زمان بود الان من تو عرش بودم.

پاسخ:
ممنون از لطفتون بابتِ نظرات :)

منت سرِ بنده گذاشتین...

این انتظار برای درست شدنِ بلاگفا، حالِ خیلیا بود :(

خدایا خواهشاً حالِ دلِ مارو به برکتِ ماهِ رمضان خوب کن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">